Livrare

Livrările conţinând necesarul de suplimente pentru o lună sunt livrate direct la căsuța dvs. poștală prin Poșta Română. Livrările conţinând necesarul de suplimente pentru 1 an și comenzile plasate prin magazinul online sunt trimise prin Poșta Română.

Cost de livrare:
– 9,95 lei pentru furnizarea suplimentelor pentru o lună

Nu se vor percepe costuri de livrare pentru:
– Furnizarea de suplimentelor necesare pentru un an

Livrarea va avea loc în termen de 30 de zile de la înregistrarea comenzii. Cu toate acestea, încercăm să facem tot posibilul ca produsele noastre să vă ajungă cât mai curând posibil și, prin urmare:

– comenzile cu necesarul de suplimente pentru o lună ajung de obicei la clienții noștri în termen de 14 zile

– comenzile cu necesarul de suplimente pentru un an ajung de obicei la clienții noștri în termen de 10 zile

Poştaşul/Curierul << furnizorului de curierat local >> va lăsa o notificare în cutia poștală sau veți primi un SMS sau o notificare prin e-mail cu adresa oficiului postal/punctului de ridicare << ridicare locală, adică oficiul postal>> unde pachetul vă așteaptă pentru a fi ridicat.

Dacă nu primiți pachetul în cele 30 de zile, vă rugăm să contactați Biroul de servicii pentru clienți: prin poștă la adresa companiei, prin e-mail la info@nordicmed.ro sau prin telefon la 031 229 74 44.

Garantăm calitatea produselor noastre. Este important pentru noi să vă bucurați pe deplin de pachetul primit. Cu toate acestea, dacă ceva nu a funcționat corect, vă rugăm să contactați imediat Biroul de servicii pentru clienți: prin poștă la adresa companiei, prin e-mail la info@nordicmed.ro sau prin telefon la 031 229 74 44. Vom fi încântați să înlocuim produsele. În acest caz, nu suportați costuri suplimentare de transport.

Livrăm produsele noastre în orice oraș de pe teritoriul României.

NordicMed Pharma nu procesează comenzi cu o adresă de livrare în afara teritoriului României.

Puteți contacta oricând biroul nostru de Servicii pentru clienți, telefonic, la numărul 031 229 74 44 sau prin e-mail la info@nordicmed.ro.

În prezent, nu este posibilă ridicarea personală a produselor comandate. Livrăm suplimente alimentare prin intermediul companiilor de curierat Posta Romana și DPD la adresa furnizată de dumneavoastră.

După plasarea unei comenzi, trimitem corespondență suplimentară la cutia poștală și datorită acestui fapt, în prezent, trimitem doar la adresele de domiciliu.

După ce ați plasat o comandă online pentru o livrare gratuită pentru 1 lună a suplimentului nostru alimentar, puteți vedea o pagină de mulțumire. Pe aceeași pagină de mulțumire, vă prezentăm o ofertă foarte atractivă pentru necesarul anual al unui supliment alimentar. Oferta este destinată numai persoanelor interesate de aceasta. Puteți profita de aceasta făcând clic pe butonul Comandă. Plasarea unei comenzi pentru necesarul anual este voluntară și nu afectează comanda unei oferte promoționale de 1 lună.



Cu toate acestea, dacă ați primit o ofertă anuală pe care nu o așteptați, vă rugăm să contactați compania prin e-mail, e-mail la info@nordicmed.ro sau prin telefon la 031 229 74 44, pentru a clarifica originea comenzii.

  • Livrare la dvs. acasă
  • Peste 10 ani de experienţă
  • Conceput şi produs în Norvegia
Relaţii Clienţi

031 229 74 44

(Luni – Vineri 9.00 – 18.00)
Protecţia Consumatorului