10 ani de calitate norvegiană în Europa Centrală şi de Est
Natural Pharmaceuticals, companie cunoscută în România sub numele de NordicMed Pharma, furnizează suplimente alimentare europenilor de zece ani. Când prima comandă a fost livrată în 2010, nici angajații și nici conducerea nu au îndrăznit să viseze la o creștere atât de dinamică. Astăzi, peste două milioane de persoane folosesc produse Natural Pharmaceuticals, inclusiv cei care fac parte, de 10 ani, din programele noastre de livrări regulate. Care este cheia succesului companiei?
Din Norvegia pentru România
Produsele Natural Pharmaceuticals (NordicMed Pharma) sunt un simbol al calității norvegiene pe piața Europei Centrale si de Est. Formulele suplimentelor noastre alimentare sunt concepute în Norvegia şi întreaga producție are loc tot acolo, fără excepții. Toate produsele se bazează pe ingrediente documentate și adesea brevetate. Calitatea înaltă este prioritatea noastră.
Am preluat cel mai bun model norvegian și l-am aplicat pe piețele Europei Centrale și de Est, recunoscând și respectând specificul fiecărei țări. Stâlpii de fundaţie ai activităţii noastre sunt suplimentele alimentare de înaltă calitate, livrate clienților noștri într-un mod extrem de convenabil. – direct la casa lor
Jonas Törnquist, CEO al grupului Natural Pharmaceuticals (în România cunoscut sub numele de NordicMed Pharma).
Un portofoliu vast, în continuă creştere
Deşi beneficiază acum de o poziţie stabilă pe piaţă, nu se poate spune că Natural Pharmaceuticals s-a oprit din cursa pentru a deveni lider de piață. În Europa, s-a înregistrat în 2019 o creștere a vânzărilor de aproape 70%. Cu siguranță nu se va opri aici. Odată cu dezvoltarea companiei se extinde de asemenea forța de muncă implicată în această companie. În prezent, Natural Pharmaceuticals angajează deja aproape 50 de persoane în teritoriile unde operează și numărul angajaţilor continuă să crească.
Natural Pharmaceuticals funcționează pe segmentul de piaţă al acizilor grași Omega-3 (inclusiv acizii grași Omega-3 pentru copii), al suplimentelor pentru articulații, prostată și al complexelor de vitamine și minerale. Elementul cheie al produselor oferite de marca noastră îl constituie fapul că sunt suplimente alimentare cu un conținut ridicat de acizi grași Omega-3. Liderul detaşat al portofoliului nostru este OmegaMarine Forte +, primul supliment Omega-3 din lume care a primit certificatul norvegian ORIVO, confirmând originea uleiului de somon conținut. În 2019, FlexiMed, un supliment pentru articulații, s-a alăturat portofoliului Natural Pharmaceuticals și a fost foarte bine primit de clienții companiei. În curând va fi vândut și în România.
Instanţa supremă – Consumatorul
Calitatea este pe primul loc la Natural Pharmaceuticals. Este garantată fiecărui client. Această sinergie între marcă și client funcționează de ani de zile. Numeroasele premii acordate de cel mai exigent juriu, consumatorii, sunt cele mai bune dovezi în acest sens. Din 2014, în mod constant, companiei i s-a acordat distincţia „Companie prietenoasă cu clienții”. Este un premiu semnificativ datorită criteriilor sale. Patru aspecte ale relaţiei client- companie fac obiectul evaluării: cooperarea, facilitatea contactului, satisfacția generală și înclinația de a recomanda produsele companiei altor persoane.
Etică şi responsabilitate socială
Pentru Natural Pharmaceuticals, ultimii zece ani au însemnat o creștere continuă, construind un portofoliu de produse de calitate, preocupându-se de satisfacţia clienţilor și susținând iniţiative de caritate. Unul dintre proiectele în care suntem implicaţi este programul „Companie cu inimă” creat de UNICEF. Donațiile făcute de participanții la proiect sprijină copiii din cele mai sărace regiuni ale lumii. Susținem această campanie în fiecare an cu convingerea că împreună putem face mai mult.
Vânzarea suplimentelor alimentare este, de asemenea, o responsabilitate în sine. În final, este vorba despre sprijinirea unui stil de viață sănătos al clienților. Pentru a asigura standarde înalte de comunicare și promovare, Natural Pharmaceuticals a participat activ la crearea Codului de bune practici în publicitatea suplimentelor alimentare, în calitate de membru al Consiliului Național al Suplimentelor și Nutrienților. O preocupare comună pentru standardele de pe piața suplimentelor alimentare este un element esențial al politicii companiei.
Pentru compania norvegiană Natural Pharmaceuticals (proprietarul mărcii NordicMed Pharma), acest deceniu a fost marcat de o creștere dinamică în întreaga regiune – Europa Centrală și de Est.
Peste două milioane de clienți din Europa Centrală și de Est au avut încredere în marca noastră! Am început acum zece ani în Polonia și astăzi suntem prezenţi și în România, Estonia, Croația, Slovenia, precum și în Lituania, Letonia și Ungaria.
Multe premii acordate de cei mai importanți juraţi – consumatorii.