RETURNĂRI, RECLAMAȚII, ANULĂRI

Dacă produsul primit nu corespunde așteptărilor dvs., îl puteți trimite înapoi în termen de 30 de zile de la primire.

Vă rugăm să trimiteți expedierea înapoi la următoarea adresă: << adresă relevantă, adică căsuță poștală sau Call Center, în funcție de procedura locală de gestionare a returnării >>

Costul returnării coletului este plătit de către client.

Da, aveți dreptul de a vă retrage din acord, fără a expune niciun motiv, în termen de 30 de zile de la primirea comenzii. Trebuie doar să ne anunțați despre decizia dvs. în scris, prin telefon la 031 229 74 44 sau prin e-mail la info@nordicmed.ro în termen de 30 de zile de la primirea comenzii. Trebuie să trimiteți înapoi produsele primite în următoarele 14 zile. Veți suporta doar costurile directe ale returnării comenzii.

Formularul de retragere va fi furnizat odată cu comanda, acesta poate fi descărcat și de AICI. Îl puteți folosi, dar nu este obligatoriu.

Dacă există un cadou gratuit cu comanda dvs., acesta trebuie trimis înapoi împreună cu comanda.

Dacă un cadou gratuit vine împreună cu comanda, acesta trebuie trimis înapoi împreună cu produsul principal.

În cazul oricăror întrebări, vă rugăm să contactați Serviciului clienți 031 229 74 44 sau prin e-mail la info@nordicmed.ro.

Dacă un cadou gratuit vine împreună cu comanda, acesta trebuie trimis înapoi împreună cu produsul principal.

În cazul oricăror întrebări, vă rugăm să contactați Serviciului clienți 031 229 74 44 sau prin e-mail la info@nordicmed.ro.

Puteți renunța la expedierile ulterioare ale suplimentului în orice moment, fără a preciza vreun motiv: prin poștă, e-mail la info@nordicmed.ro sau telefon contactând Serviciul clienți din România 031 229 74 44.

  • Livrare la dvs. acasă
  • Peste 10 ani de experienţă
  • Conceput şi produs în Norvegia
Relaţii Clienţi

031 229 74 44

(Luni – Vineri 9.00 – 18.00)
Protecţia Consumatorului