Plăți

Plata se poate face prin transfer electronic, la bancă, la oficiul poștal sau în orice punct de plată, folosind datele din fișa de plată atașată comenzii.

VĂ RUGĂM SĂ PLĂTIŢI SUMA EXACTĂ.
Vă solicităm plata sumei exacte afișată în formularul de plată.

Da, emitem facturi pentru persoane fizice, vă rugăm să transmiteți această solicitare către Consilierul nostru, contactând Biroul de asistență pentru clienți la 031 229 74 44.

Fiecare client primește un număr de cont unic. Acest număr de cont este afișat pe fișa de plată care vine odată cu livrarea produselor noastre. Vă rugăm să efectuați plata către contul afișat pe fișa de plată. Vă rugăm să indicați numărul facturii la care se referă plata în titlul transferului.

Desigur, puteți plăti întreaga sumă rămasă a comenzii dvs. în orice moment.

Această plată, ca orice altă plată, se poate face prin transfer bancar la numărul de cont indicat pe fișa de plată.
Vă rugăm să furnizați numărul facturii în titlul transferului. Vă rugăm să completați întreaga valoare rămasă a comenzii care trebuie plătită, în locul valorii unei singure tranșe ca valoare de transfer.

O plată unică vă economisește bani, deoarece nu trebuie să plătiți taxe lunare pentru transfer. De asemenea, economisiți timp dacă nu stați la coadă la poștă sau la magazine de mai multe ori. În plus, împreună cu noi, aveți grijă de mediu, deoarece nu veți mai primi tipărite buletinele de plată rămase.

Un transfer corect făcut este vizibil în sistemul nostru în 2-3 zile lucrătoare.

Vorbind despre un transfer făcut corect, ne referim la un transfer cu numărul complet al contului, suma și titlul transferului completat în conformitate cu descrierea din fișa de plată.

Dacă ați efectuat plata în contul greșit (de exemplu, contul principal NordicMed Pharma) sau nu ați furnizat numărul facturii pentru comanda corectă în titlul transferului, s-ar putea ca plata dvs. să fi fost creditată la comanda greșită. Această situație are ca rezultat o plată în exces la o comandă și restanțe la alta. Pentru a clarifica situația, vă rugăm să contactați Serviciul nostru de asistență pentru clienți telefonic la numărul de telefon 031 229 74 44 sau prin e-mail la info@nordicmed.ro.

Vă rugăm să contactați Biroul nostru de asistență pentru clienți telefonic la 031 229 74 44 sau prin e-mail la info@nordicmed.ro.

Consilierul nostru din cadrul Serviciului Clienți va oferi informații detaliate, vă rugăm să ne contactați telefonic la 031 229 74 44 sau prin e-mail la info@nordicmed.ro.

Vă rugăm să completați instrucțiunile de rambursare a plăților în exces disponibile pe site-ul nostr AICI și trimiteți-l înapoi prin poşta, la adresa: << Postal Box>> sau prin e-mail la info@nordicmed.ro.

  • Livrare la dvs. acasă
  • Peste 10 ani de experienţă
  • Conceput şi produs în Norvegia
Relaţii Clienţi

031 229 74 44

(Luni – Vineri 9.00 – 18.00)
Protecţia Consumatorului